img

Müşteri Hizmetleri Banner


SIKÇA SORULAN SORULAR

Online siparişinizi, size ulaştıktan sonraki 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade için aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekmektedir:

  1. Ürününüz ile birlikte size ulaşan faturanızın alt kısmındaki iade/değişim bölümünü eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.
  2. İade edeceğiniz ürünü faturanız ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Yurt içi Kargo veya UPS Kargo şubesine teslim ederek tarafımıza herhangi bir kargo ücreti ödemeden gönderebilirsiniz. (Yurtiçi Kargo Kodu: 299986713  – UPS Kargo Kodu: W45262)

Sneaksup.com.tr adresinden yapmış olduğunuz alışverişlerin iadeleri ne yazık ki şu aşamada mağazalarımızdan yapılamamaktadır.

İade işlemleri tamamlandıktan sonra iade işlemlerinin tamamlandığına dair, alışverişiniz esnasında vermiş olduğunuz e-posta adresine bilgilendirme maili gönderilecektir. E-postalar zaman zaman Junk-Spam (Gereksiz) klasörüne düşebilmektedir. Bilgilendirme mailinin gelip/gelmediğini mutlaka kontrol ediniz.

Sneaksup.com.tr adresinden almış olduğunuz ürün(ler)i, ürünler tarafınıza ulaştıktan 14 (On Dört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Genel İade Koşulları

İadenin kabul edilmesi için aşağıdaki koşullara mutlaka uyulmalıdır. Aksi takdirde iadeniz kabul edilmeyecek ve ürün(ler) tarafınıza geri gönderilecektir.

  • Ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.
  • Ürün orijinal durumda, orijinal etiketleri ile birlikte orijinal ambalajı içerisinde olmalıdır.
  • Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketleri çıkartılmamış olmalıdır.
  • -Varsa- ürün ile birlikte gönderilen ürüne ait aksesuarları eksiksiz şekilde gönderilmiş olmalıdır.
  • Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.
  • Ürünün orijinal paketi zarar görmemiş, yeniden satılabilir özelliğini yitirmemiş olmalıdır.

İade almadığımız ürünler:

  • Sneaksup.com.tr dışında bir kaynaktan satın alınmış olan ürünler
  • Kötü kullanım ya da ihmal kaynaklı sebeplerden ötürü hasar görmüş olan ürünler
  • Yanlış ya da amacı dışında kullanılmış olan ürünler
  • Yeniden satılabilir özelliğini yitirmiş, kullanılmış, orijinal paketi hasar görmüş, -varsa- ürün ile birlikte gönderilen ürüne ait aksesuarları eksik olan ürünler.

Eğer ürünü sneaksup.com.tr dışında bir mağazamızdan aldıysanız iade/değişim süreçleri ile alakalı olarak ürünü satın almış olduğunuz mağazadan destek almanız gerekmektedir. Mağaza iletişim bilgilerimize erişmek için www.sneaksup.com.tr/magazalar adresini ziyaret edebilirsiniz.

Siparişiniz esnasında sizden ürünleriniz için bir teslimat yöntemi seçmeniz istenecektir. (Yurt içi Kargo / UPS Kargo) Toplam kargo ücreti, siparişiniz tamamlanmadan önce ödeme esnasında otomatik olarak hesaplanacaktır. Sneaksup.com.tr adresinden yapmış olduğunuz 75 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Teslimat süreci; alışverişiniz sırasında vermiş olduğunuz adres bilgilerine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Alışveriş esnasında seçmiş olduğunuz ürünlerin gönderim süresi ortalama 1-5 iş günü arasında değişmekte olup, Tedarik ve Teslimat süresi indirim dönemlerinde uzayabilmektedir.

Siparişiniz, sipariş aşamasında seçmiş olduğunuz gönderi firması Yurt içi Kargo veya UPS Kargo’ya teslim edilir.

Siparişleriniz yalnızca iş günlerinde gönderilmektedir. İş günleri, Türkiye’de resmi tatiller dışında Pazartesi’den Cuma’ya 09:00 ile 19:00 arasını kapsamaktadır. Teslimat süreci siparişi verdiğiniz adresin bulunduğu il/ilçeye göre farklılıklar gösterebilir.

RESMİ TATİLLER VE MÜŞTERİ DESTEK MERKEZİ – DAĞITIM MERKEZİNİN KAPALI OLDUĞU TARİHLER NELERDİR?

Müşteri Destek Merkezimiz ve Dağıtım Merkezimiz resmi tatiller süresince kapalıdır. Bu tarihlerden herhangi birinde yahut bir gün öncesinde verilmiş olan siparişleriniz için işleme alınma süresi resmi tatil süresi kadar uzayacaktır.

Özel Uyarı: Bu dönemlerde dağıtım merkezi ile müşteri destek merkezimizin kapalı olması ve taleplerin artması dolayısıyla teslimatın daha uzun sürmesi beklenebilir.

Tarih

Resmi Tatil

1 Ocak

Yılbaşı

23 Nisan

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

1 Mayıs

Emek ve Dayanışma Günü -İşçi Bayramı

19 Mayıs

Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı

04 Haziran

Ramazan Bayramı Arefesi

05 Haziran

Ramazan Bayramı (1.Gün)

06 Haziran

Ramazan Bayramı (2.Gün)

07 Haziran

Ramazan Bayramı (3.Gün)

15 Temmuz

15 Temmuz Demokrasi Bayramı

10 Ağustos

Kurban Bayramı Arefesi

11 Ağustos

Kurban Bayramı (1.Gün)

12 Ağustos

Kurban Bayramı (2.Gün)

13 Ağustos

Kurban Bayramı (3.Gün)

14 Ağustos

Kurban Bayramı (4.Gün)

30 Ağustos

Zafer Bayramı

28 Ekim

Cumhuriyet Bayramı Arefesi

29 Ekim

Cumhuriyet Bayramı

SİPARİŞİMİ VE TESLİMAT SÜRECİNİ NASIL TAKİP EDERİM?

Siparişin depomuzdan çıktıktan sonra, sipariş takip numaranızı ve siparişini online takip etmek için kullanacağınız bağlantıyı içeren bir onay e-postası alacaksınız. Online takip sistemi aracılığıyla siparişinizi takip edebileceksiniz. Siparişinizin durumu internet sitemize gecikmeli olarak yansıyabilir; ancak kargo firması bu tip bilgileri genellikle bir iş günü içinde güncellemektedir. Bu e-postayı aldığınızda takip bilgileri genelde hazır olur, ancak kargo firması takip bilgilerini sisteme aktarana kadar, siparişinizi online olarak takip edemeyebilirsiniz. Genelde kargo firmaları, kargonuzu teslim aldıkları gün saat 19:00’dan sonra kargo hareketlerinizi sisteme girmektedir. Siparişinizi online olarak www.sneaksup.com.tr/customerorders.aspx adresi üzerinden sipariş numaranızı girerek takip edebilirsiniz.

Sneaksup.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizde şu ödeme seçenekleri kullanılmaktadır.

  • Kredi Kartı – Debit Kart 
  • Banka Havalesi

Maalesef şu aşamada kapıda ödeme hizmeti vermemekteyiz.

Ödeme sürecimiz, siparişinizi kolayca tamamlama ve online alışverişinizi hızlı bir şekilde sonuçlandırmanıza yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

  1. E-posta adresiniz daha önce sneaksup.com.tr’ye kayıtlıysa veya sneaksup.com.tr’den daha önce üyelik oluşturduysanız giriş yapmak için e-posta adresinizi kullanabilirsiniz. Kayıtlı değilseniz siparişinizi misafir kullanıcı olarak tamamlayabilir veya yeni bir hesap oluşturabilirsiniz.
    • Hesap oluşturarak güncel kampanya duyuruları alabilir ve kişisel sipariş geçmişiniz gibi kullanışlı özelliklere erişim sağlayabilirsiniz.
    • Ödeme işleminin ilk iki adımında teslimat ve fatura adresi girmeniz istenecektir.
  2. Bir sonraki aşamada ödeme bilgileriniz istenir.
    • Herhangi bir banka kartı veya kredi kartı ya da banka havalesi seçeneği ile ödeme yapabilirsiniz. Ödemenizi banka havalesi ile yapacaksanız en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde size gönderdiğimiz onay e-postasında yer alan IBAN / Hesap numarasına havale işlemini gerçekleştirmeli ve açıklama kısmına mutlaka sipariş numaranızı yazmanız gerekmektedir. Açıklama kısmına sipariş numarasının yazılmaması durumunda info@sneaksup.com.tr e-posta adresine ödeme dekontu ve sipariş detayları ile ilgili e-posta göndermeniz gerekmektedir. 3 (Üç) gün içerisinde yapılmayan havale işlemlerine ilişkin siparişler sistemden otomatik olarak silinmektedir.
    • Kredi kartı ile yaptığınız işlemlerde sayfadaki gördüğünüz tüm verileri girip devam tuşuna tıkladıktan sonra çalıştığınız bankanın 3D güvenlik sayfasına yönlendirileceksiniz. Bu aşamada, bankanıza kayıtlı cep telefonunuza gönderilen şifreyi girdikten sonra ödemeniz onaylanacak ve siparişiniz sisteme düşecektir.
    • Verilerinizin güvenliğini sağlamak için banka veya kredi kartı bilgileriniz sistemlerimizde saklanmamaktadır.

Sneaksup.com.tr üzerinden almış olduğunuz ürünlere ilişkin sipariş iptali ya da renk/beden-ürün değişimleri, siparişiniz size gönderilmek üzere kargoya teslim edilmediyse ve Sipariş Hazırlanıyor aşamasında ise siparişinizi iptal etmeniz ya da siparişiniz üzerinde değişiklik yapmanız mümkün. Ancak, siparişiniz size gönderilmek üzere kargoya teslim edildiyse bu aşamada siparişinizi iptal etmeniz ya da siparişte değişiklik yapmanız mümkün değildir.

ÖNEMLİ UYARI: Kampanya dönemlerinde satın almış olduğunuz ürünlere ilişkin değişiklik yapılamamaktadır. Sipariş değişikliği talebi olması durumunda, ürün kargoya teslim edilmediyse siparişinizi iptal ettirerek istemiş olduğunuz ürün için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Sipariş iptal talebiniz için info@sneaksup.com.tr adresine yazılı iptal talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Müşteri Destek Merkezimiz telefon üzerinden sipariş iptali yapmamaktadır.